Douwe Egberts weer grootste merk in supermarkt

Merken met een goed rendement, kracht, aanzien, vertrouwen, toekomstvisie en partnership. Die zijn populair bij retailers. Foodmagazine in samenwerking met bureau Information Resources presenteert de 100 ‘omzetbriljanten’ van de Nederlandse supermarkten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze merken noteerden het afgelopen jaar een gemiddelde omzetgroei van 6%. DE staat voor de derde keer op één.

Bij het samenstellen van de top 100 werd gebruik gemaakt van de database InfoScan, waarin de scangegevens van 88% van de Nederlandse supermarkten verzameld zijn. De ranking is naar omzetgroei. De bovenste 25 zijn:

Douwe Egberts, Friesche Vlag, Melkunie, Smiths, Marlboro, Coca-Cola, Unox, Mona, Heineken, Honig, Grolsch, Amstel, Drum, Iglo, Becel, van Nelle, Knorr, Spa, Camel, Barclay, Verkade, Caballero, Calvé, Blue Band, Pickwick.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie