Kopzorgen behandeld door P&G

Saatchi & Saatchi maakte voor Procter & Gamble Nederland een below the-line verrassingscampagne voor anti-roosshampoo Head & Shoulders, die in week 40 en 41 naast de tv-commercials extra ‘rumour around the brand’ moet genereren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de eerste week wordt de afzender geheim gehouden, als op alle Nederlandse treinstations spreads hangen met de afbeelding van een kussen met de regel: ‘vreemdgaan geeft kopzorgen’. In de tweede week worden deze verwisseld door uitingen met hetzelfde kussen waarop een fles Head & Shoulders ligt, ondersteund door de tagline: ‘Blijf trouw, altijd roosvrij haar om te zoenen.’.

Op 8 oktober zullen op zes grote NS-stations witte opgeblazen plastic kussentjes worden uitgedeeld aan reizigers met de campagneteksten en een packshot van de shampoo. Het is voor het eerst sinds lange tijd dat P&G hier naast televisie ook outdoormedia inzet voor Head & Shoulders. Doel is om het merk als ‘slim, sensueel en bevrijdend’ te positioneren.

Creatie: Edwin Kopper, Maurits Rinders, Hugo van Nugteren.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie