MMMA 2013 nominatie: ING Fame Game

De nominaties voor de MMMA zijn bekend gemaakt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

MobileMarketing.nl brengt alle nominaties onder de aandacht. De vinden plaats tijdens Mobile Convention Amsterdam op 23 mei.

Categorie: Best Mobile Consumer Platform
Titel van project: Fame Game
Bedrijf: FONK
Opdrachtgever: ING

Casebeschrijving:

ING vindt het belangrijk om jongeren te leren omgaan met geld. Dat doen we op een manier die bij jongeren past, namelijk met een interactieve iPad game. In de Fame Game wordt een wereld nagebootst waarin kinderen een superster kunnen worden. Kinderen leren meer over keuzes maken, virtueel geld verdienen, sparen en lenen. De Fame Game is geen campagne maar een structurele propositie voor de komende jaren. Om een wereld na te bootsen waarin jongeren een superster kunnen worden, is er naast FONK de samenwerking gezocht met andere autoriteiten op het gebied van jongeren en financiële educatie, zoals Koninklijke Jumbo, Universal Music en het Nibud.

Om te blijven inspelen op deze snel veranderende belevingswereld worden door de tijd heen nieuwe financiële dilemma's en routes toegevoegd. De user-base van de Fame Game kan zich zo verder uitbreiden en zo in aanraking komen met de nieuwste (financiële) learnings en spelletjes.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie