Premium

Nationale-Nederlanden bezoekt helden van weleer

Zo werkt ‘Big Brother’ Ruud tegenwoordig in een bouwmarkt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de campagne wil zijn nieuwe ‘Pensioen Ophelder Service’ onder de aandacht brengen. Het concept is bedacht en ontwikkeld door .

In de film maken we ‘opnieuw’ kennis met een aantal publiekslievelingen die zich met hun eerste baantje in één klap in ons collectieve geheugen hebben genesteld. De verzekeringsmaatschappij gaat bijvoorbeeld op bezoek bij mevrouw Stemband en de kinderen van het onbewoonde eiland uit Kinderen voor Kinderen.

‘Met de Pensioen Ophelder Service beantwoorden we persoonlijke vragen van consumenten over hun pensioenpotjes’, aldus Yoram Schwarz directeur marketing en strategie van Nationale-Nederlanden Pensioen. ‘De campagne sluit naadloos aan bij onze ambitie om het pensioenbewustzijn in Nederland te vergroten. En dat is hard nodig, want de verantwoordelijkheden voor pensioenbeslissingen komen steeds meer bij het individu te liggen.’

Credits
Klant: Nationale-Nederlanden
Eindverantwoordelijke klant:  Alessio Tilocca, Hans van Avendonk, Roxanne Willemse  en Susanne Kalkema
Bureau: Tribal DDB Worldwide, Amsterdam
Managing Director: Tribal DDB Worldwide, Amsterdam
Account Manager: Tribal DDB Worldwide, Amsterdam
Concept: Tribal DDB Worldwide, Amsterdam
Creatieve Directie: Tribal DDB Worldwide, Amsterdam
RTV Producer: Tribal DDB Worldwide, Amsterdam
Productiemaatschappij: Smarthousefilms
Regisseur: Jacobine van Hellemond
D.O.P.: Lonneke Worm
Producer: Jaap Hermans
Editor: Gert-Willem visser
Grading: Amator
Online: Amator
Soundstudio: Stainless Sound     
Muziek: Op een onbewoond eiland  - Tonny Eyk & De Kaktus show

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie