Premium

Nederlandse baby's stelen show in tweede Coca-Cola film Ogilvy & Mather Amsterdam

'Did we forget the first thing we learned?' vraagt Coca-Cola in 'Choose to Smile'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het is de tweede commercial van dit jaar in de .

In de film zijn tientallen Nederlandse baby&;s en peuters (schater)lachend te zien. De commercial laat een liedje horen dat gaat over het feit dat lachen één van de eerste dingen is die baby&;s leren. De vraag van Coca-Cola: &;did we forget the first thing we learned?&;.

De film is inmiddels op alle platformen samen drie miljoen keer bekeken, aldus Ogilvy.

Credits
Agency: Ogilvy & Mather Amsterdam
Chief Creative Officer: Darre van Dijk
Copywriter: Jesse Ridder
Art director: Jurriaan van Bokhoven  
Agency producer: Pirke Bergsma
Client Service Director: Annelouk Kriele
Agency editors: Juriaan van Berkel, Mees Ubachs
Production company: Czar
Director: Marleen Jonkman
Executive producer: Karlijn Paardekoper
Producer: Sophie Hendriks
Researcher: Fem Verbeek
DoP: Martijn van Broekhuizen
Editor: Jelmar Hoekstra / Pieter Bokhorst (Ogilvy Amsterdam)
Colourist Lourens Orij (Crabsalad)
Sound engineer: Wouter Veersema (Park Studio)
Singer: Huib Koch (Ogilvy Amsterdam)
Client: Caroline Yates, Leonardo O’Grady (The Coca-Cola Company)

Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie