Raison leidt Interbrand Amsterdam

Maxwell Raison leidt per 15 oktober Interbrand Amsterdam. Pam Asselbergs is aangetreden als creative director.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Raison neemt de taken over van Josh Feldmeth, die deze maand begon als ceo van New York. Acht jaar geleden trad Raison in dienst bij Interbrand. Voor zijn benoeming als managing director van Interbrand Amsterdam was Raison director brand strategy bij het Londense kantoor van Interbrand.

Voormalig zelfstandig creatief ondernemer Pam Asselbergs is aangesteld als creative director. In de functie van design director werkte zij eerder bij FHV/BBDO en S-W-H. Daarna was Asselbergs creative director/partner bij Eat, gespecialiseerd in corporate en brand identities, fotografie en de ontwerpkant van reclame. Voordat zij zich bij het team van Interbrand Amsterdam voegde, richtte Asselbergs zich met haar bedrijf The Motor op branding en visual journalism. Daar ontwikkelde zij onder meer het magazine concept ‘Macchina’, een autoblad voor vrouwen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie