SIRE start campagne over dyslexie

Stichting Ideeële Reclame, SIRE, begint deze week met de campagne ‘Dyslexie vraagt even aandacht’. Doel ervan is dyslexie bij volwassenen onder de aandacht te brengen van het grote publiek en het thema op de maatschappelijke agenda te zetten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Naar schatting één op de tien Nederlanders lijdt aan deze leesstoornis. Veel volwassenen zijn met leesblindheid opgegroeid zonder dat iemand dat merkte. Ze werden voor lui en dom versleten, terwijl het hier om een stoornis gaat die niets met intelligentie te maken heeft. Als de diagnose is gesteld, is behandeling mogelijk en dat kan hoge, maatschappelijke, kosten besparen. De dyslexiecampagne wordt gevoerd via gedrukte en audiovisuele media en via de van SIRE.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie