Yourzine begint nieuw label Data Sherpa

Het nieuwe label ondersteunt merken en bedrijven op het gebied van customer insight management.

Aanleiding voor de introductie van het nieuwe nieuwe label is de exponentiele groei in data en de hieruit voortvloeiende vraag van klanten naar verdieping op het gebied van customer insight management.

gaat organisaties helpen om meer inzicht te krijgen in het profiel van klanten. &;De omvang van data is enorm gegroeid de laatste jaren en het is dan ook enorm belangrijk om de juiste gegevens aan elkaar te koppelen en vervolgens de juiste inzichten te creëren als uitgangspunt voor een effectief klantcontactprogramma,&; aldus Michiel van Riemsdijk, directeur van Yourzine.

De beschikbaarheid van een grote hoeveelheid data garandeert niet dat je altijd de juiste inzichten krijgt. &;We zien vaak dat een omnichannel-strategie strandt vanwege een gebrek aan complete en kwalitatief goede (klant) data. &;Data Sherpa zorgt dat de juiste gegevens aan elkaar verbonden worden en biedt inzichten voor een volledig klantbeeld.&;

Yourzine heeft al de labels , en . Data Sherpa gaat van start met klanten Samsung, de Efteling en PSA.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie