Zuivelhoeve brengt social media beheer onder bij C2B

Een verfrissende social strategie moet de zuivelproducten een onderscheidende online presence geven.

Bekende producten van Zuivelhoeve zijn de ‘onmeunig’ lekkere Boer’n Yoghurt, de Boer’n Vla en de kleinere muesli yoghurt topcups.
 
Zuivelhoeve is onderdeel van de Roerink Food Family, waar tot voor kort ook HEKS’N onder viel. C2B verzorgt al enige tijd de online marketing en het volledige social media beheer voor HEKS’N. Onlangs werd bekend dat HEKS'N is overgenomen door Salad Signature. Door deze nieuwe beslissing blijven de Roerink Food Family en C2B toch met elkaar verbonden.
 
Karla van ‘t Hag, marketing manager Zuivelhoeve: 'Bij Zuivelhoeve doen we er alles aan om je te laten zien waar onze lekkere smaak vandaan komt. Samen met C2B gaan we ervoor zorgen dat die onmeunig lekkere smaak in álle windstreken bekend raakt. We zijn enorm blij met onze hernieuwde samenwerking en kijken uit naar alle moois dat we samen gaan creëren.'
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie