FonQ neemt CMO aan

Webwarenhuis wil merkbouw beter borgen binnen organisatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Jeremiah Albinus (32) wordt de nieuwe CMO bij fonQ. Hij werkt al 8 jaar bij het webwarenhuis, waarvan zes jaar als online marketingmanager.

Marketing lag hiervoor bij CEO Patrick Kerssemakers. Hij licht de aanstelling toe: "fonQ mag zich rekenen tot de top zes pure players in retail Nederland. Om als retailmerk futureproof te zijn, moet het bouwen van een merk beter geborgd worden binnen het directieteam. Wegens zijn ervaring in het digitale landschap, zijn analytische benadering van marketing en zijn trackrecord binnen fonQ zijn wij ervan overtuigd dat Jeremiah ons hierin kan versterken.’

De grootste uitdagingen voor fonQ volgens Albinus: ‘Omnichannel rukt op, gevestigde retailers grijpen diep in hun marketingportemonnee en het woord &;beleving&; raakt een uitgehold begrip in de industrie. Ik heb er het volste vertrouwen in dat wij hierin onderscheidend blijven, omdat ik sterk geloof in ons merk. Wat veel klanten en partners van fonQ al weten: er zit een bepaalde magie in onze formule en organisatie. Het is mijn plan om dit meer centraal te stellen in onze processen en het de aandacht te geven die het verdient.’

Naast de marketingdirecteur bestaat de directie van fonQ uit: Joost Wels (CCO), Jan-Noud Hutten (COO) en Patrick Kerssemakers (CEO). 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie