Jumbo begint campagne voor spaaractie racewagen Max Verstappen

Tijdens de nieuwe Jumbo-campagne die deze week begonnen is, rijdt een truck met hierop Max’ echte racewagen door heel Nederland.

Iedereen die een selfie met deze Formule 1-bolide deelt met #HalloMax en Jumbo tagt, maakt kans op een compleet verzorgde reis voor twee personen naar de Grand Prix in Abu Dhabi én een meet&greet met Max Verstappen.

Vervolgens begint een grote Max Spaaractie, waarbij Jumboklanten kunnen sparen voor een schaalmodel van de Max Verstappen-racewagen.
 

Dit is niet de eerste samenwerking tussen Jumbo en Max. Eerder al dook Verstappen op in campagnes voor de Jumbo Racedagen en Jumbo’s thuisbezorgservice. In april 2017 scoorde Jumbo miljoenen views met een Max Verstappen photobomb-video die viraal ging op dumpert, YouTube en Facebook.

De campagne is ontwikkeld door Alfred International en Vijf890.

Credits
Klant: Jumbo Supermarkten
Bureau: Alfred International en Vijf890
Eindverantwoordelijke klant: Tom Verwijst
Eindverantwoordelijk bureau: Marco Jongeneel, Jochem Kleine, Michelle Doornbusch
Product: online video
Spotlengte: 0:30”
Productiemaatschappij: Pastrami
Regisseur: Ricardo Paterno
Camera: Sami El Hassani, Giorgio Oehlers
Editor: Giorgio Oehlers

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie