Jury en shortlist Creative Press Challenge 2016 bekend

Het goede doel is dat jaar Plastic Soup Foundation.

De Persgroep maakt vandaag de Agency Shortlist en de juryleden bekend van de Creative Press Challenge 2016. Met deze jaarlijks terugkerende wedstrijd wordt de aandacht gevestigd op de essentie van reclame. De opdracht is om de identiteit van een goed doel, dit jaar Plastic Soup Foundation, te vangen in één pagina.

Shortlist
De Creative Press Challenge is een invitation only competitie, om zo de kwaliteit van de inzendingen te waarborgen. van reclamebureaus die uitgenodigd worden om deel te nemen. Creative Directors van de top van de Nederlandse reclamewereld ontvangen deze week een uitnodiging met deelnamecodes om hun beste talent onder de 30 jaar te selecteren voor deelname. Er worden 10 wildcards weggegeven aan teams die hun plaats in de Challenge weten te veroveren met een mail naar .

De juryleden
De jury bestaat dit jaar uit:Ewoudt Boonstra: voorheen werkzaam bij KesselsKramer, W + K Portland en 72andSunny LA , Dave Canning: Executive Creative Director 180 Amsterdam, Mervyn ten Dam: Executive Creative Director & Founder ACHTUNG!, Philippe Remarque: Hoofdredacteur de Volkskrant, Maria Westerbos: Oprichter & Directeur Plastic Soup Foundation.

De voltallige jury selecteert de drie beste ideeën, die door de Persgroep worden geproduceerd. Vervolgens kiest het creatieve hart van de jury de uiteindelijke winnaar. De winnende advertentie wordt geplaatst in de Volkskrant, samen met een exclusief interview met het winnende bureau, en wordt ingezonden naar Cannes.

.

 

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie