KesselsKramer krijgt Diesel

KesselsKramer wordt het nieuwe reclamebureau van Diesel. Dat is het resultaat van de pitch die het Italiaanse modeconcern had uitgeschreven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het bureau gaat werken aan de internationale communicatie van het bedrijf en de eerste resultaten worden komende herfst zichtbaar. Diesel had de competitie uitgeschreven nadat creative director Joakim Jonason eind vorig jaar vertrok bij Paradiset DDB. Het Zweedse bureau werkte jarenlang op Diesel. De pitch betekende voor Diesel een 'bezinningsmoment'. Aan de competitie namen ook Devarrieuxvillaret uit Frankrijk, Lowe Lintas en Mother, beide uit Groot Brittannië en Cave Anholt Jonason (CAJ) uit Zweden deel. Paradiset trok zich uit de competitie terug. De nieuwe print- en outdoorcampagne voor de lente- en zomercollectie, die het komende voorjaar zal lopen, is nog wel door de combinatie Paradiset-Jonason gemaakt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie