Lévy: crisis reclamebranche voorbij

Publicis Groupe presenteerde gisteren uitstekende cijfers over het vierde kwartaal van 2010. Topman Maurice Lévy spreekt van 'het einde van de crisis'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Franse reclameholding meldt een organische groei in het vierde kwartaal van 12,5 pct en een inkomen van 5 miljard euro. Er was een winst van 35 procent naar 551 miljoen euro.

Lévy feliciteerde de mensen binnen het concern en sprak van 'uitmuntende' resultaten. 'Deze resultaten laten zien dat het einde van de impact van de wereldwijde financiële crisis ten einde is. Groupe is hier sterker uitgekomen. Onze financiële situatie is uitstekende en dat geeft ons de kans in alle rust naar de toekomst te kijken.'

De topman meldde verder dat er als het om investeringen gaat, gekeken wordt naar twee pijlers: digitaal en de nieuwe economieën. 'Daar moeten we onze aanwezigheid sneller vergroten.'

Bron: Campaign.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie