LVB Networks pakt meeste prijzen bij Grand Prix Content Marketing

De teller van het prijzencircus kwam tot 12 awards (goud, zilver en brons) en 17 bekroningen.

Contentmarketingbureau LVB Networks uit Amersfoort won donderdag bij de Grand Prix Content Marketing geen goud, maar werd wel het vaakst bekroond.

De Grand Prix Content Marketing kent vier categorieën waarin ieder een gouden, zilveren en een bronzen award worden uitgereikt. Die categorieën zijn B-to-B, B-to-C, B-to-E en Not for profit. Daarnaast werden in 17 (deel)categorieën bekroningen uitgereikt. Tot slot werd het/de &;Beste merk/opdrachtgever&; bekend gemaakt.

 

LVB Networks won 3 awards (1 zilver, 2 brons) en 2 bekroningen. De vier gouden awards kwamen in de prijzenkasten terecht van Zandbeek. The agency for engagement, Brandwebbing en Ride, Proof en Sabel Communicatie.

Proof deed het overigens goed met naast goud nog een bronzen award, plus een bekroning in de categorie Fotografie en dat geldt ook voor Zandbeek, dat naast het goud ook nog twee bekroningen veilig stelde. MPG, vooral bekend als het bureau van Albert Heijn, mocht naast een zilveren award drie bekroningen meenemen.

Opmerkelijk was dat in de deelcategorie &;Beste Vernieuwende Printconcept&; geen bekroning werd uitgedeeld. Albert Heijn is uitgeroepen tot &;Beste merk / opdrachtgever&;.

Het complete bekroningenoverzicht vindt u .

Een kritische noot over het prijzenfestijn werd woensdag gekraakt door Rob Visser. Hij vindt dat .

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie