Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Van : ‘ Voor de campagne   liet het NFO stickers ontwerpen met harde leuzen als: 'Bezoek?! 1 keer per jaar is meer dan zat, ouwe!'.
Zo wil de stichting het welzijn van ouderen en in het bijzonder hun eenzaamheid onder de aandacht brengen.’
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Het doel van deze campagne is natuurlijk een nobel streven, maar hoeveel mensen voelen zich daadwerkelijk aangesproken met zulke leuzen?

Die nieuwe welzijnswet deugt natuurlijk van geen kant: ouderen worden zelf verantwoordelijk gesteld voor hun zorg. Dat is, naar mijn mening, een gotspe. Een van de nare uitwassen van een westerse samenleving. Maar ik weet niet of een dochter, zoon, neef of nicht zich zal voelen aangesproken door zo’n boude uitspraak als: 'Bezoek?! 1 keer per jaar is meer dan zat, ouwe!’

Vanuit negativiteit mensen proberen aan te spreken op een eventueel knagende gevoel van schaamte.

Ik weet het niet, hoor.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie