Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ik moest gelijk denken aan mijn oude baas bij Hill and Knowlton die bij presentaties bijna standaard zei: "Reclame kan bekendheid opleveren, maar Public Relations voegt daar geloofwaardigheid aan toe." Al lopend door de tentoonstelling was het mijn conclusie dat hij reclame daarmee toch wel een iets te kleine rol toebedeelde, want wat heeft humor en creativiteit ook gezorgd voor omarming van merken en produkten, puur vanwege het warme gevoel dat reclame heeft weten te geven! Het 'laden van merken' en het concreet maken van merkwaarden, je ziet het keer op keer gebeuren.

Ook leverde het bij me de vraag op: als we nou eens in de Beurs van Berlage een tentoonstelling zouden organiseren "PR Klassiekers" welke cases zouden we daar dan zeker aan het publiek laten zien?

Kom maar op met de briljante ideeen!

Voor meer informatie over de tentoonstelling zie de

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie