Wenskaart populairder dan e-mail

De waardering voor een handgeschreven kaart is nog steeds groter dan berichten via moderne communicatiemiddelen zoals sms en e-mail, blijkt uit onderzoek van TPG Post en Motivaction International.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De uitkomsten geven aan dat een wenskaartje beduidend meer waarde heeft voor degene die het ontvangt dan een snelle digitale boodschap.
In het kader van de promotie van de wenskaart start TPG Post de actie ‘van de kaart’. Tijdens de Nationale Weken van de Kaart wordt men opgeroepen om aan mensen een kaartje te sturen die ‘van de kaart zijn’ en een aandacht goed kunnen gebruiken.

In ruim 1500 winkels en postkantoren wordt tussen 1 en 18 september de Weken van de Kaart gehouden. De winkels die meedoen aan de Nationale Weken van de Kaart zijn Bruna, Primera, The Readshop, de Boekelier, de grotere postkantoren en 400 zelfstandige wenskaartenwinkels.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie