Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Ipsos

Lees meerLees minder
Cookieloos adverteren shutterstock
Targeting & segmentatie

Ook Ipsos MMA maakt werk van adverteren zonder third-party cookies

De oplossingen van Ipsos MMA gaan gebruikmaken van Adform ID Fusion om first-party data te ordenen.

Gen Z
Partnerbijdrage

FrieslandCampina & Ipsos: Trendonderzoek onder GenZ om de ouders van de toekomst te leren kennen

In onderstaand interview geven Timo Faber (FrieslandCampina) en Thom Bremer (Ipsos) een kijkje in het onderwerp van hun MIE'22 presentatie.

Being Woman | Webinar 8 maart
Partnerbijdrage

Internationale Vrouwendag: hoe spreek ik met mijn merk de Nederlandse vrouw aan?

Hoe kun je het beste in contact komen en blijven met de Nederlandse vrouw? Ontdek verrassende inzichten tijdens het webinar op 8 maart.

valentines day gift
Partnerbijdrage

Hoe Customer Experience ervoor zorgt dat je geen blauwtje loopt

Customer Experience Research director Robert Broekman over het onderhouden van je klantrelaties in 2022.

Irena Petric
Carriere

Irena Petric van NOM naar Ipsos

Ze gaat bij Ipsos het team aansturen dat zich bezighoudt met het opzetten en uitvoeren van het Nationaal Media Onderzoek (NMO).

Man als mystery shopper in supermarkt
Partnerbijdrage

Mystery Shopping is geen mysterie: zo zet je het effectief in

Mystery Shopping voegt waarde toe aan klanttevredenheidsonderzoek. Er zijn een paar basis key elements voor een goed MS-programma.

De strijd tegen suiker
Partnerbijdrage

De strijd tegen suiker. Consumenten willen op drie manieren geholpen worden.

De overheid kan volgens consumenten een belangrijke rol spelen in de strijd tegen suiker.

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media