Blauw onderzocht welke Categorie Entry Points CEPs Viata het beste kan claimen om haar naamsbekendheid te laten groeien.
De genomineerden voor de MOAwards - en de winnaar van 2020 - schijnen hun licht op de belangrijkste trends in marktonderzoek.
Online marktonderzoekstools kunnen tegenwoordig meer dan je denkt
Marketeers vinden zichzelf datadriven, maar maken steeds minder gebruik van marktonderzoekbureaus. Zie hier de ‘dataparadox’.
Marktonderzoek is zo geobsedeerd door gemiddelden en validiteit dat het vergeet op zoek te gaan naar interessante menselijke problemen.
Van onderzoek tot impactvolle awareness campagne
Als marketeer weet je hoe belangrijk het is om de klant met je verpakking te verleiden. Maar benut je hierbij wel alle mogelijkheden?
Hoe evidence based zijn Nederlandse marketeers? Robert van Ossenbruggen, Les Binet en nog drie marketingonderzoek-cracks wijzen de weg.
Hoe evidence based zijn Nederlandse marketeers? Wiemer Snijders, Marit Klooster en nog drie marketingonderzoek-cracks wijzen de weg.