Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Top 40

Lees meerLees minder
Snelle - Interpolis - Smoorverliefd
Campagnes

‘Smoorverliefd’ (Interpolis) van Snelle wint Reclamemuziek Top 40 Aller Tijden

Het nummer Come Home van Sofia Dragt wordt tweede. Dit nummer was ook onderdeel van een Interpolis-reclame.

Lodewijk Pöttker, MassiveMusic: 'De samenleving voor de Lego Kerstcommercial leidde een fantastisch werk'
Campagnes

Lodewijk Pöttker, MassiveMusic: 'De pas gelanceerde Lego-Kerstcommercial is een fantastisch werk'

Pöttker, head of music production, droeg bij aan de muziek voor de campagnes van onder meer Nike, Heineken, BMW en EA Sports.

Caroline
Campagnes

Caroline Westendorp, THNDR: 'Influencers gaan muziek maken en merken doen zich voor als karakter'

Westendorp vertelt over muziek en merken. Stond zelf op de podia van Lowlands en Pinkpop én is marketing manager van Within Temptation.

Esmee Blom - Plus
Campagnes

Esmee Blom, Plus: 'Samen met de bureaus worden we altijd verliefd op een nummer'

Bekende campagnes uit de  ‘koker’ van Blom zijn de Plus Goed eten-campagnes, bekend van de vele Gouden Loeki-nominaties de afgelopen jaren.

Wim Ubachs
Campagnes

Wim Ubachs vertelt hoe You Gotta Move de ruggengraat van de ANWB-campagne werd

Reclameman Ubachs heeft zijn strepen onder andere verdiend met de iconische Even Apeldoorn Bellen-campagnes en de Jochem de Bruin-campagnes.

Darre van Dijk, TBWA\Neboko: 'Muziek kan van een idee iets magisch maken'
Campagnes

Darre van Dijk, TBWA\Neboko: 'Muziek kan van een idee iets magisch maken'

Om de juiste toon en taal van jongeren te spreken voorziet de cco nog veel nieuwe samenwerkingen tussen de reclame- en muziekwereld.

Sietze Rademaker
Campagnes

Sietze Rademaker: 'Muziek kun je niet meer los zien van een grotere strategie'

De director sonic branding van Amp.Amsterdam en voormalig Spotify-pionier van Nederland vertelt over het belang van reclamemuziek.

Sander van Maarschalkerweerd - Sizzer
Campagnes

Sander van Maarschalkerweerd, Sizzer, over het belang van reclamemuziek

‘Voor deze Dacia-campagne ben ik licht allergisch’

Campagnes

'Goede reclamemuziek trekt de aandacht en sluit aan bij het gevoel van het merk’

In aanloop van de Reclamemuziek Top 40 aller tijden vertelt oud-Adformatie redacteur Rob Beemster over de kracht van reclame.

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adfobase.nl
  • Adfoshop.nl
  • Marketing Intelligence
  • Communicatie Intelligence
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Bedrijfsabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media