De bekende oranje Unox-muts werd 25 jaar geleden geïntroduceerd tijdens de laatste Elfstedentocht en wordt 'herdacht' in een advertentie.
Er worden twee keer zoveel blikken beschikbaar gesteld die ook nog eens langer zijn, dus ook letterlijk is de 'duik' verlengd.
'Ook leidraad ontworpen die voorschrijft dat de voedzaamheid van Unox-producten goed in beeld komt.'
Live-activatie lag het afgelopen jaar op een behoorlijk laag pitje, maar online waren de mogelijkheden en aandacht enorm.
Als ambassadeur van The Glenlivet wil singer-songwriter Nederlandse tradities doorbreken om een nieuwe generatie drinkers aan te spreken.
Stichting Nieuwjaarsduiken en het Unilever-merk blikken vele duizenden liters Noordzeewater in voor thuis.
Unox en Talpa organiseren virtueel Koningsdagevent
Vorig jaar kwam Unox al met verspakketten. Nu komt het merk in het koelschap te staan, met verse soepen.
Stapsgewijs zullen verschillende vegetarische producten worden geïntroduceerd.