Het Ministerie van VWS wil duidelijk maken dat ouder worden tot een verrijking van de samenleving leidt door de toename in levenservaring.
Met meer luchtigheid en begrip voor de doelgroep is de Duitse coronacampagne voor jongeren een schot in de roos.
De commercial laat zien dat het de gangbare norm is om het advies van het alarmeringsbericht op te volgen.
Duidelijk moet worden dat er meer keuzes zijn dan ‘ja’ en ‘nee’
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal prof. dr. Rick van Baaren (Open Now).
Het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport lanceert campagne om te informeren en aan te moedigen zelf een keuze te maken.
De nieuwe campagne van D&B, Open Now en TBWA (DOT) voor BZ en de Douane is gericht op de ‘homo sapiens travelaris’ (reizende mens).
Hij was voorheen jarenlang verbonden aan N=5 en begon ook zijn eigen bureau Solved.
Dept, Mediaxplain, BeyenMeyer, Ride, Open Now en Monty hebben recent een pitch gewonnen.