Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Caroline Van Turennout

Lees meerLees minder
premium
Caroline van Turennout en het rotsvaste merkbeleid van Zeeman 
Merkstrategie

Caroline van Turennout en het rotsvaste merkbeleid van Zeeman 

Het merkbeleid van de textielsuper is met ‘Opmerkelijk eenvoudig’ rotsvast en daar profiteerde de retailer van in het pandemiejaar. 

premium
Caroline van Turennout
Merkstrategie

Caroline van Turennout (Zeeman): ‘We hebben de webshop deels uit moeten zetten door het grote aantal bestellingen’

Koffiedik Kijken #2. Korte interviews over wat 2020 bracht en wat het komende jaar gaat brengen.

premium
Mariëtte Leenhouts (rechtsonder), Caroline van Turrennout en Martijn Delahaye (rechtsboven)
Merkstrategie

Caroline van Turennout: ‘In crisis komt ware karakter van je merk naar boven’

ADFORMATIE CONNECTS DAILY Doelgroepen snakken met gitzwarte economie op komst, naar vertrouwen en leiderschap van merken.

premium
Caroline van Turennout
Carriere

Marketeer of the Year nummer 2: Caroline van Turennout - consistente lef

Lef en consistentie kenmerken de leiderschapsstijl van Caroline van Turennout bij Zeeman. Het merk scoorde en bleef groeien in 2019.

premium
Caroline van Turennout
Purpose Marketing

Caroline van Turennout: 'Zeeman-sneakers óók duurzaam geproduceerd'

De ‘sneakercampagne’ van Zeeman is een succes, maar er waren ook vragen over de duurzaamheid. Caroline van Turennout licht toe.

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Bedrijfsabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media