Een van de opdrachten wordt uitleggen wat NMO doet: 'Ik dat we veel meer naar buiten moeten treden met wat we aan het doen zijn en waarom'
De regel voor B2B-marketing krijgt een make-over in tijden van onzekerheid; 99/1 is de nieuwe standaard.
Spapens komt van de Erasmus Universiteit van Rotterdam. Bij het Rode Kruis neemt ze het stokje over van Annette Bax.
De adviseur communicatiebeleid Rijksoverheid 'metamorfoost' in zijn vrije tijd tot een tenor van het kaliber Pavarotti of José Carreras.
In de huidige steeds complexer wordende marketingindustrie is de bureaubranche de laatste jaren enorm veranderd. Maar hoe precies?
Hoe zorgen we ervoor dat jongeren weer meedoen?, vraagt gastblogger Floor Busch zich af.
Het beste van buitenlandse media over marketing, media, communicatie en creatie, van de afgelopen week.
De coronacrisis slaat hard toe. Adformatie houdt je op de hoogte van het belangrijkste nieuws voor marketing, communicatie en media.
Overheid en communicatie hebben een ambivalente verhouding. Investeren in digital is een must voor een betere relatie met burgers/inwoners.