Comedyclub Boom Chicago komt met Branded for Life, een programma over de grip van merken op het dagelijks leven. Aanstaande dinsdag is er een speciale première voor reclamemakers die zich er kunnen laten re-branden.
Chris Alders is per 2 april begonnen als strategy director bij Fitzroy. Hij is afkomstig van BSUR.
De verkiezing van de Communicatieblunder van het Jaar wordt georganiseerd door Copytijgers. Kruidvat won met de tekst 'Helpt de bestrijding van bacteriën tegen te gaan' in een reclamefolder waarin een Dettol product geadverteerd werd.
Per 1 juli 2012 wordt de herziene Code Telemarketing gehandhaafd door de Stichting Reclame Code. In de Code, een initiatief van brancheverenigingen DDMA en KSF, worden de regels voor telemarketing aangescherpt.
De Belgische supermarktketen Delhaize is maandag in het centraal station van Brussel gestart met een virtuele winkel.
Vakorganisatie Dutch Dialogue Marketing Association (DDMA) commissie Sociale Marketing is een video blog begonnen met sociale marketing cases.
De VPRO organiseert zaterdag 2 juni een boekenfestival in Amsterdam.
IDTV heeft een nieuwe CEO. Karin de Groot is per vandaag aangesteld om de productiemaatschappij te gaan leiden. Ze was er eerder producent.
De publieke omroepen behaalden in week 12 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 35,7 procent. Gemiddeld werd er drie uur en tien minuten tv gekeken.
Google+ kwam gisteren voor het eerst met een filmpje voor op de Britse tv. In 90 seconden ontvouwt zich een heel leven gevangen in virtuele cirkels.
Ter promotie van het online Paasassortiment van V&D restaurantketen La Place en om meer Facebookfans te genereren, heeft online bureau Kittyhawk een Paasspel bedacht en ontwikkeld.
Hottraffic introduceert in samenwerking met MeMo2 en Motivaction de grootste digitale bereiksmonitor van Nederland.
Dekatel Telecom heeft Eurizon gekozen als mediabureau. Eurizon wordt verantwoordelijk voor het hele mediatraject.
Reggefiber is een offensief begonnen om glasvezel te promoten. Hiervoor werken ze samen met Dutch Moving Billboards.
Monuta heeft Van Santen Netwerk toegevoegd aan het netwerk van bureaus waar de uitvaartverzorger en -verzekeraar mee samenwerkt.
Onder het mom van Piano for Peace herdenken Steinway & Sons en Hilton Amsterdam herdenken vandaag dat het 43 jaar geleden is dat Yoko Ono en John Lennon hun Bed-In for Peace hielden met speciale vredesliederen.
Gisteren werd de eerste dag van het Emerce event Digital Marketing Live! afgesloten met Digital Dinner. Creative Social ontving honderd topcreatieven met ultrakorte werkpresentaties.
Cirque du Soleil heeft een 'significant minderheids aandeel' gekocht in Sid Lee. De ook in Amsterdam gevestigde Agency of the Year wil zo zijn multinationale plannen ondersteunen.
VROAAM! is het jaarlijkse evenement voor iedereen die met toegepaste creativiteit zijn brood verdient, of wil gaan verdienen. Organisatoren zijn BNO, de Fotografen Federatie, PANL en dit jaar voor het eerst ook de ADCN.
Na Amsterdam en Berlijn is Parijs nu AKQA's derde vestigingsstad op het Europese vasteland. De eerste klant zal Nike zijn.