Bol.com trapt studiejaar af met studentenhuis vol microvloggers

In een one-take video maakt het publiek kennis met twaalf vloggende studenten die allemaal een andere must-have gadget testen.

bol.com

De Back 2 Study-campagne van bol.com staat dit jaar in het teken van twaalf vloggers die aan de start staan van het nieuwe studiejaar. Microvloggers als Rohan (Zomaer Official) en Lotta (Lola Lotta) delen een dag uit hun studentenleven en laten zien hoe ze het nieuwe studiejaar kickstarten met een product van bol.com. De campagne, die speciaal is ontwikkeld  voor bol.com’s inspiratieplatform 'Tech Magazine', wordt aangejaagd met een one-take campagnevideo.

Credits:

Verantwoordelijk bij Bol.com
Content Marketeer: Diane Dalhuisen
Brand Specialist: Casper Stollman

Verantworodelijk bij Qontent Matters
Strategy Director: Robin van Polen
Creative Director: Danijel Dercksen
Concept & Copy: Reneé Bainczyk, Lianne Plouvier
Producer: Nienke Overhaus
Productie Assistent: Marlous Naumann
Director: Bas Baakman
Still Photography: Merel Hurkmans, Bureau Bokeh
Music & Sound: Whoozy Agency

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie