Hillenaar Outdoor komt met futuristische radiospotjes

Outdoor-exploitant gaat radiocommercials uitzenden voor promotie eigen medium.

Hillenaar Outdoor

Hillenaar Outdoor plaats een reeks aan radiocommercials met een futuristische ondertoon. Hiermee wil de media-exploitant zijn digitale services door heel Nederland promoten.

Hillenaar Outdoor wil zijn netwerk uitbreiden en innovatie is daarbij van belang, zegt CEO Jeroen Hillenaar. Naast bijna duizend traditionele abri’s en billboards in onder meer Zuid-Holland en Utrecht, hebben we er veel nieuwe digitale media bij.’ De reclamespots moeten deze nieuwe uitingen onder de aandacht brengen. 

Het gaat een vijftal commercials met opmerkelijke geluidseffecten plaatsen. De Engelstalige commercials zijn vanaf 1 september te horen op diverse radiozenders (o.a. Q-music, 8FM en Radio NL). 

De campagne is mede mogelijk gemaakt door Ziaja & Dorst Multimedia Solutions. Dit bedrijf heeft al eerder ‘eigenaardige’ radiocommercials voor Hillenaar gemaakt. 

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Scato van Opstall
Op zich een aardig idee om, zoals dat ook met video en print gebeurt, een linkje/stream met deze futuristische radiocommercials te plaatsen? Ben wel benieuwd na zo'n kopregel en ben vast de enige niet... (De argeloze bezoeker ziet nu alleen een video van Ziggo).
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie