Talpa Network neemt Brand New Telly over

Het creatieve bureau wordt per 1 april onderdeel van het mediabedrijf.

ANP

Brand New Telly maakt per 1 april onderdeel uit van Talpa Network en valt dan onder de unit ‘Creative’. Het reclamebureau is voor Talpa een belangrijke toevoeging aan de one-stop-shop strategie, waarbij adverteerders op elk vlak binnen het bedrijf geholpen kunnen worden.

Alle medewerkers van het bureau gaan mee naar Talpa Network. De Creative-tak gaat ook ideeën ontwikkelen voor de kanalen van Talpa Network zelf. De move betekent dat de naam Brand New Telly verdwijnt, zegt Wouter van der Pauw, Head of Creative. Het wordt officieel Talpa Network Creative.

Van der Pauw: 'Bij Brand New Telly bedenken we al 19 jaar ideeën met inhoud. Van Nike 'Panna knock out' in 2000 tot recent de 'Diesel bedankt' campagne voor Lexus, Dat soort ideeën werken het beste als ze vanuit sterke mediamerken worden ondersteund. Daarom gaan we nu samen met Talpa Network verder bouwen aan ideeën die impact maken. Impact op adverteerders maar ook op het netwerk zelf.'

'Creativiteit is altijd al een kerncompetentie van Talpa Network geweest. Om Creative te kunnen versterken met het team van Brand New Telly is een grote stap voorwaarts', vindt Ruud de Langen, chief creative officer, Talpa Network.

Brand New Telly is nu nog gevestigd in het pand van GroupM aan de Karperstraat naast Mindshare, wat tot vorig jaar geleid werd door De Langen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie