Thuisbezorgd.nl komt met Koningsdag-campagne met Ferry Doedens

De nationale feestdag is voor de maaltijdbezorger het grootste salesmoment van het jaar.

Thuisbezorgd.nl lanceert vandaag de derde video uit de online influencerserie met acteur Ferry Doedens. De video is onderdeel van de ‘Wat eten we vandaag’-campagne. Deze bestaat uit drie video’s die zich richten op het zogenaamde ‘diner-dilemma’.

Dit dilemma komt in de campagne in verschillende situaties tot uiting, zoals een avond op de bank, maar ook tijdens Koningsdag. Voor de maaltijdbezorger vormen Koningsnacht, Koningsdag en de dag erna het grootste salesmoment van het jaar. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met content- en influencerbureau Storyboard.

Storyboard als sterke partner

‘Het is steeds lastiger om onze doelgroep via traditionele media te bereiken’, vertelt Thomas van den Hof, senior brandmanager bij Thuisbezorgd.nl. ‘Vandaar dat onze nieuwe campagne om een passende influencercampagne vraagt die naadloos aansluit bij de spelregels van online. In Storyboard hebben we een sterke partner die met originele inzichten en storytelling Thuisbezorgd.nl weet te positioneren als het makkelijke en verantwoorde antwoord op de vraag ‘Wat eten we vandaag?’.’

Eerder sloegen Thuisbezorgd.nl en Storyboard al de handen ineen voor een campagne. Op nieuwjaarsdag kwamen beide partijen met een internationale campagne met Kaj Gorgels om het diverse aanbod van Thuisbezorgd.nl onder de aandacht te brengen.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Kees
Nee, ook ik heb op koningsdag pertinent en principieel geen eten besteld via Thuisbezorgd.nl. Oprichter van die club Jitse Groen blijft tv-kijkers terroriseren met zijn opdringerige en onbeschofte "dit programma wordt mede verpest door"-reclames. En als je klaagt, dan weigert hij daar mee op te houden. Ook het zakenmodel, waarbij Thuisbezorgd.nl hardwerkende horeca-ondernemers financieel bloedzuigt, staat mij tegen. Helaas onderneemt de overheid niets om dit bedrijf aan banden te leggen of te verbieden. Het enige wat je als tv-kijker en consument kunt doen, is Thuisbezorgd.nl boycotten. Dat doe ik dan ook.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie