PR-accounts: Centraal Beheer kiest Glasnost na pitch

En ook: Blyde aan de slag voor No Isolation, KitchenAid kiest Dijksman Communicatie, Progress Communications helpt AirHelp.

Centraal Beheer heeft na een kort pitchproces Glasnost gekozen als nieuw PR-bureau. Het bureau is gekozen vanwege het vermogen om 'nieuwe producten en diensten te vertalen naar creatieve PR-concepten'.

Glasnost gaat zich voor Centraal Beheer richten op PR, influencer marketing en native advertising voor zowel de zakelijke als particuliere markt. Het is al gestart met de ondersteuning van lopende campagnes zoals ‘de Klushulp’ en die voor arbeidsongeschiktheidsverzekering.

Blyde aan de slag voor No Isolation

De Noorse tech-startup No Isolation gaat een samenwerking aan met pr-bureau Blyde Benelux. No Isolation is in 2015 opgericht om met technologie mensen uit hun sociale isolement te halen en eenzaamheid te voorkomen.

Na de succesvolle lancering van de tele-presence robot AV1 die in het klaslokaal werkt als de ogen, oren en stem van het kind dat door ziekte niet fysiek aanwezig kan zijn, lanceren zij vandaag de KOMP in Nederland. Een beeldscherm met één knop die ouderen in staat stelt om op eenvoudige manier contact te hebben met hun familie.

KOMP is ontwikkeld voor ouderen die moeite hebben om nieuwe digitale vaardigheden aan te leren. Daardoor profiteren ze niet van de digitale communicatie die er plaatsvindt tussen familieleden en ontstaat het risico dat ze in een sociaal isolement raken.

KitchenAid kiest Dijksman Communicatie

KitchenAid, bekend van de keukenapparatuur, heeft na een oriëntatie gekozen voor Dijksman Communicatie. Dijksman wordt verantwoordelijk voor de perscontacten in Nederland, influencer marketing activiteiten, sponsoring en events.
 

AirHelp contracteert Progress Communications voor PR

AirHelp, dat juridische diensten verstrekt aan passagiers wiens vlucht vertraagd, geannuleerd of overboekt is, schakelt de PR-expertise in van Progress Communications. Wereldwijd is AirHelp in meerdere regio’s de grootste in zijn sector. Samen met Progress Communications bouwt het bedrijf verder aan zijn naamsbekendheid in Nederland.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie