Jägermeister mikt op consumptie bij festivals en barbecues met kunststof fles

Het ontwerp van de kunststof verpakking, ‘COOLPACK’ genaamd, is gebaseerd op koelelementen.

De drankfles als koelelement
Jägermeister

Jägermeister lanceert een kunststof fles die makkelijker mee te nemen is dan de originele glazen fles. Hij is dan ook bedoeld als ‘on-the-go-verpakking’ voor festivals, barbecues en andere (buiten)activiteiten. Volgens Kas Knikkink, brand manager Jägermeister, hoeven we dan ook niet gek op te kijken als er straks Jägermeister tijdens barbecues, in het park of op de festivalcamping gedronken wordt.

In Duitsland werd de fles overigens al in 2016 gelanceerd. Het ontwerp (bureau: Cheil Germany) sleepte diverse awards in de wacht, waaronder een zilveren design-leeuw in Cannes.

Buitenreclameposter Made for Summer
Buitenreclameposter Made for Summer Jägermeister

Campagne

Ter introductie van de COOLPACK komt Jägermeister met de campagne ‘Made for Summer’ (bureau NEEW). Daarin zien we uitgesproken mensen hun ultieme zomer beleven met de COOLPACK in hun hand. De campagne zal te zien zijn in Out-of-Home, social media, PR, online en op events en festivals.

Credits

Verantwoordelijk bij klant: Kas Knikkink
Design fles: Cheil Germany
Bureau: NEEW

Social Media bureau: Dorst & Lesser
PR bureau: BAAS Amsterdam
Productie: Big Shots
Mediabureau: Mediaxplain*

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Scato van Opstall
Dus de 'verpakkingsinnovatie' is dat Jägermeister van glas naar plastic gaat?
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie