Nederland 13 keer op de Cannes-shortlist op dinsdag

De meeste nominaties in media.

Op dinsdag haalde Nederland verschillende shortlists. Dit zijn de nominaties:

Creative data
Car-2-Bike van Veloretti Bikes, een inzending van Veloretti zelf.
Snelweg sprookjes van Volkswagen –
ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar)


Creative strategy
Geen shortlist notering.

Wel genomineerd: Ha(u)te couture van Diesel, een campagne van Publicis Italy met medewerking van Sizzer Amsterdam


Direct
We are an airline – KLM – DDB Amsterdam
Car commercial to go – Centraal Beheer – DDB Amsterdam

Ook weer vermeld: Ha(u)te couture van Diesel, Publicis Italy met medewerking van Sizzer Amsterdam


Media
2x Gumshoe, the first shoe made from recycled chewing gum – Amsterdam Metropolitan Area – Publicis Amsterdam
We are an airline – KLM – DDB Amsterdam
Car commercial to go – Centraal Beheer – DDB Amsterdam


PR
2x Oceans week – AB Inbev – Wieden+Kennedy Amsterdam
The biggest secret diet – Albert Heijn ism Diabetes Fonds – TBWA#Neboko


Social & Influencer
Awaken the phantom – film – Nike Football – Wieden + Kennedy Amsterdam
Car commercial to go – Centraal Beheer – DDB Amsterdam

Vermelding: Be a follower side:bizz – Diesel, Publicis Italy met medewerking van Sizzer Amsterdam


MediaMonks staat drie keer op de shortlist voor Berliner VerkehrsBetriebe - Mind The Gap in PR Lions en Direct Lions (2x). Ook vinden we MediaMonks nog terug op de shortlist voor Aeromeico: People Are The Places.

Nederland wist gisteren op de eerste avond geen Leeuwen te winnen.

Alles over Cannes in het dossier.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie