Hema toont preutse kant na bestelling van Korps Mariniers

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media.

Als je de afgelopen weken de trends op social media hebt gevolgd dan heb je ongetwijfeld de Tetris-challenge voorbij zien komen. Korps Mariniers scoorde punten met hun versie van deze challenge en dat moest natuurlijk gevierd worden. Alleen HEMA vond dat een minder goed idee.

Korps Mariniers kwam dus met deze sterke versie van de Tetris-challenge.

Ze besloten deze foto op een taart te bestellen, maar voor HEMA was het een naaktfoto en die mogen niet op een taart.

Korps Mariniers

HEMA geeft ook op Twitter nog even uitleg.

Er wordt zelfs een poll gecreëerd over het besluit van HEMA en de resultaten spreken voor zich.

En het was natuurlijk wachten op dit grapje.

In samenwerking met Adformatie deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Britt Willemsen. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie