Hoe maak je een business case die overtuigt?

Hoe maak je een financiële onderbouwing voor je marketingplan? Ontdek het tijdens de gratis clinic op 25 maart

De grootste uitdaging van marketeers, communicatie professionals en customer centric professionals is om aan te tonen wat hun plannen en initiatieven nu uiteindelijk opleveren voor de organisatie. In veel marketing en cx plannen ontbreekt vaak de financiële onderbouwing.

Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic: Hoe maak je een business case die overtuigt? door Hans Molenaar op 25 maart van 09:30-11:30

Wat kun je verwachten?

In deze clinic gaan we aan de slag met het maken van een business case waarmee je de rest van de organisatie kunt overtuigen. We reiken je bouwstenen en voorbeelden aan waarmee je na de clinic die direct mee aan de slag kunt om je eigen plannen financieel te onderbouwen.

Over Hans

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Daarnaast is hij voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs en spreekt hij regelmatig op events. In het verleden heeft hij binnen zowel grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups, b2b marketing en salesmanagement posities vervuld.

Aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.

Kom op woensdag 25 maaart 2020 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09:30 - 11:30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →