In-game advertising voor Coca-Cola Zero

Voor de promotie van zijn nieuwe merk Coca-Cola Zero kiest Coca-Cola Nederland onder andere voor in-game advertising.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Coca-Cola Zero is het nieuwe merk suikervrije Coca-Cola dat zich richt op mannen. De advertenties verschijnen in racegames voor Xbox en pc die online gespeeld worden. Deze reclame is alleen zichtbaar voor gamers in Nederland en de uiting verschilt per spel en per spelsituatie.

Het is de eerste keer in Nederland dat deze vorm van in-game advertising gebruikt wordt. De boodschap is ‘Great Life without Downsides’. Er is daarom gekozen voor racing en gaming, onder andere via een online racegame met als inzet een echte race op Zandvoort, in een Lamborghini Gallardo. De Coca-Cola Zero campagne is te zien in Need for Speed (voor Xbox en pc), Trackmania United, Trackmania Original en Trackmania Sunrise (voor pc) en Toca Race Car Driver (voor Xbox en pc).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie