Bol.com en Unilever winnen bij Emma's

Bol.com en Unilever zijn de grote winnaars van de gouden Emma’s (e-mailmarketing awards).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Zilver was er voor . De prijzen werden donderdag tijdens de zesde editie van de ‘E-mailmarketing Conferentie’ uitgereikt door juryvoorzitter Marc Borgers.
‘Een bijzonder vernieuwend innovatief concept’ zo oordeelt de jury over het digitale magazine nieuwe stijl Bomvol van . Lezers kiezen zelf de leesvolgorde en de onderwerpen waarin ze geïnteresseerd zijn. ‘Ook qua creativiteit is het magazine erg goed, zowel qua design en opmaak, maar ook qua concept’, stelt de jury unaniem.

‘Het Unilever-concept ‘Life & Cooking’ scoort over de hele linie van criteria goed’, aldus de jury. Zo is er sprake van personalisatie: het weerbericht is bijvoorbeeld aangepast op basis van je postcode, en heb je je geboortedatum achtergelaten dan krijg je jouw persoonlijke horoscoop. Er wordt ook veel interactiviteit geboden, leden worden hiervoor beloond via een spaarsysteem.
Transavia.com won zilver voor ‘de goede resultaten van de actie “Jouw foto op ons vliegtuig”.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie