Directieteam 180 LA compleet

William Gelner wordt executive creative director van 180 LA. Gelner is afkomstig van BBH New York, waar hij group creative director was. Met zijn komst is de directieteam van het nieuwe 180 bureau compleet.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bij BBH was Gelner onder meer vijf jaar lang verantwoordelijk voor de Axe campagnes en hij was onlangs internationaal creatief verantwoordelijk gemaakt voor het merk. Voor BBH werkte hij bij Cliff Freeman and Partners, Fallon, JWT en McCann Erickson.

Chris Mendola, oprichter en partner 180: 'Toen we op zoek waren naar een creatief hoofd voor ons bureau in Los Angeles, bleek William al gauw de meest logische keuze. Hij past precies bij het 180 model van Big Brand Ideas die media en culturele grenzen doorbereken.' Gelner sluit zich aan bij de twee managing partners van de LA vestiging. Een van hen, Peter Cline, verliet in januari na zes jaar Nederland en 180 Amsterdam om in LA het nieuwe bureau op te zetten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie