Vijf nominaties voor Retail Reclame Prijs

Vijf retailers zijn met hun reclamecampagne van afgelopen jaar genomineerd voor Adformatie’s Retail Reclame Prijs, die op 31 oktober wordt uitgereikt tijdens het Retail Jaarprijs Gala.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De achtkoppige jury van retailexperts, onder voorzitterschap van Gwendolyn Sens (CommonSens), selecteerde de campagnes van BCC (bureau: DDB Amsterdam), De Bijenkorf (‘Drie Dwaze Dagen’, Selmore), Bol.com (Etcetera), Suit Supply (eigen werk, fotografie Carli Hermès) en WE (TBWANeboko).

De Retail Reclame Prijs, een initiatief van Adformatie, kende dit jaar een afwijkende opzet. Niet langer werden bureaus gevraagd in te sturen, maar signaleerden de juryleden gedurende afgelopen jaar periodiek opvallende retailcampagnes. Afgelopen week werden alle gesignaleerde campagnes tijdens een langdurige jurybijeenkomst gewogen en kwam de jury tot een shortlist. Tijdens het Retail Jaarprijs Gala in Studio 21 wordt volgende week de winnaar bekend gemaakt.
Meer informatie op .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie