Virtueel Holland en Reclame m/v verkiezing op Adfolive

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op , het wekelijkse webtv-programma over digitale communicatie, deze week weer twee nieuwe items: Hollandpromotie op Second Life en een toelichting bij de Reclame m/v van het Jaar verkiezing.

Het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen een Holland eiland in Second Life geopend om Nederland in het buitenland te promoten. Hoe logisch is dat? En Wim Huinder licht de Reclame m/v van het Jaar verkiezing toe.

In het archief zijn eerdere afleveringen van AdfoLive te vinden. De laatste monthly special gaat over de waarde van de papieren krant versus de online versie. Eddy Hamoen van de Volkskrant en Leon de Wolff van Leon de Wolff Mediamanagement krijgen twee stellingen voorgelegd en gaan hier dieper op in.

Adfolive is een samenwerking tussen Adformatie en Microsoft Digital Advertising Solutions. Kijk verder op .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie