Twee titels G + J genomineerd voor Mercur Tijdschrift van het Jaar

Net als vorig jaar gaat de strijd om de Mercur voor Tijdschrift van het Jaar tussen vier titels: Girlz! (Audax), Glamour (G + J), Quest (ook G + J) en Viva (Sanoma Uitgevers). In tien categorieën zijn dit jaar maar liefst 37 nominaties vastgesteld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vijf van die categorieën zijn nieuw: de Tijdschriftreportage, Tijdschriftcover, Tijdschriftenretailer, Tijdschriftmarketing en Crossmediaal concept van het Jaar. De winnaars worden bekend gemaakt tijdens het tiende TijdschriftenGala op donderdag 13 december. Daar wordt ook de Mercur d’Or/LOF-prijs voor Publiekstijdschriften, de zogenaamde oeuvreprijs, toegekend.

Vorig jaar werd Sanoma’s Eigen Huis & Interieur Tijdschrift van het Jaar. Ook voor de Adformatie Mercur Tijdschriftcampagne van het Jaar zijn dit keer vier nominaties: Iglo ‘Altijd het beste vers in huis’ (BBH Londen/Ogilvy), KLM ‘Betrouwbaar KLM’ (Y&R Not Just Film), Schretlen & Co ‘Schretlen & Co kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor het gedrag van tevreden klanten’ (Doom & Dickson) en TNT Post ‘Schrijven zegt meer’ (FHV BBDO).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie