(Campagne) Stichting Wensen Rijders: nog één keer

Stichting Wensen Rijders, voorheen Stichting Ambulance Wens Nederland, is een campagne gestart om de naamsbekendheid te vergroten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De corporate identity is door reclamebureau 0to9 aangepast en het is ook verantwoordelijk voor de campagne.

vervult met 190 vrijwilligers wensen van terminale patiënten. ‘Nog één keer naar het strand, nog één keer naar het huwelijk van mijn dochter, nog één keer naar mijn ouderlijk huis of nog één keer een biertje in mijn stamkroeg… voordat ik overlijd.’

Mensen met een terminale ziekte of mensen die ongeneeslijk zieken in hun nabije omgeving hebben, worden met de campagne opgeroepen zich aan te melden om de laatste wens is vervulling te laten gaan. Doel: vergroting van de naamsbekendheid, zodat geen laatste wensen onvervuld hoeven te blijven.

Reclamebureau 0to9 werkte kosteloos aan de campagne, net als Oscar Seijkens (fotografie), Cadenas (drukwerk), CBS Outdoor, Cake Film (tv-commercial) en Ster.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie