Dog and Pony ontwikkelt rebranding Nederland 3

Dog and Pony heeft in nauwe samenwerking met Woodwork Amsterdam de nieuwe vormgeving voor Nederland 3 ontwikkeld. Het bureau is verantwoordelijk voor de nieuwe strategie en het creatieve concept.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nederland 3 wordt gepositioneerd als een innovatieve zender, die zich richt op echte verhalen en echte mensen. Doel is kijkers aan te moedigen hun blik op de wereld te verbreden; hoe meer men van de wereld ziet, hoe beter men deze begrijpt.

Vandaar de nieuwe slogan van Nederland 3: ‘ Anders kijken, meer zien’

De uitdaging voor Dog and Pony en Woodwork Amsterdam was een manier te vinden om deze positionering beter neer te zetten in het merk. Met als resultaat een dynamisch grid, gebaseerd op de vorm van het logo, waarin meerdere beelden binnen verschillende perspectieven worden getoond.

Het stramien is leidend bij de vormgeving van het promopakket op de zender. Het legt volgens de bedenkers de basis voor een modulair systeem, waarbij de hele avondprogrammering, van aanvang tot eind, op elkaar aangesloten kan worden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie