College op Erasmusbrug voor studenten

Studenten van de opleiding Communicatie van Hogeschool INHOLLAND Rotterdam kregen een college op de Erasmusbrug. In het ‘360° college’ werden de mogelijkheden van een belevenis(experience) in het onderwijs en de marketing onderzocht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op de brug werd dinsdag 18 mei een lokaal ingericht met tafels en stoelen. In dit openluchtlokaal vond een openbaar toegankelijk college plaats. Doel van het college was om studenten het onderwijs te laten ervaren. Beleveniscommunicatie is redelijk onbekend in het onderwijs vandaar dat initiatiefnemer en docent Hans Bossmann de proef op de som nam met een educatieve experience.

Het college was onderdeel van de cursus ‘Geef je strategie vorm’, waarin derdejaars studenten een reclamecampagne ontwikkelen voor een gegeven product. Onderdeel van de campagne is het organiseren van een versterkende gebeurtenis, actie of event. Naast de studenten waren alle andere aanwezigen niet alleen getuigen, maar tevens deelnemers, want ook zij waren onderdeel van de belevenis.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie