Game voor PR-talent

Voor het eerst in Nederland: een professional game voor communicatietalent. Samen met communicatiebureau Van Hulzen daagt Communicatie jong talent uit hun tanden stuk te bijten op een communicatievraagstuk voor een goed doel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Communicatieprofessionals kunnen zich als team inschrijven. Met collega's op de afdeling, in gelegenheidsverband of als bureau. De game loopt parallel aan de talentenprijs die Van Hulzen al ruim tien jaar onder studenten organiseert.

Opdrachtgever is de stichting Dance4Life: een internationaal dansevenement waarbij jongeren het heft zelf in handen nemen in de strijd tegen aids. De doelgroep van Dance4Life - jongeren tussen de 15 en 24 jaar - is moeilijk te involveren. De opdracht luidt dan ook om Dance4Life sterker te positioneren als dé organisatie die jongeren bewust maakt van de aidsproblematiek. Van de teams worden innovatieve voorstellen verwacht. Daarnaast moet elk team een plan opstellen om de communicatie in geval van een crisis rond het dance-event te stroomlijnen. De beste vier teams worden uitgenodigd om deel te nemen aan een crisissimulatie.De inschrijving sluit op 14 februari. De plannen moeten uiterlijk 20 maart worden ingediend.

Meer informatie: zie .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie