Edelman pan-europees bureau 2005

Internationaal PR-bureau Edelman is door de Holmes Group uitgeroepen tot ‘Pan-European Consultacy of the Year’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De award is toegekend vanwege de financiële gezondheid van het bedrijf, de toename in het regionaal bereik, het menselijk kapitaal, de bedrijfscultuur, het intellectueel leiderschap en het innovatieve klantprogramma dat het Edelman heeft opgesteld. In het afgelopen boekjaar zag Edelman Europe zijn opbrengst stijgen met 22% naar 44,8 miljoen euro. Die groei is onder meer te danken aan de aanwinst van diverse nieuwe klanten onder wie Agfa voor public affairs en corporate communications, Diageo voor Budweiser in Duitsland, Samsung voor de sponsoring van de Olympische winterspelen in Turijn en Nutricia voor de merken Milupa e Cow & Gate. Edelman telt in Europa 400 medewerkers.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie