Barometer Duurzame Groenten & Fruit

SMK presenteerde deze week de Barometer Duurzame Groenten & Fruit ontwikkeld voor de agf-afdeling (aardappelen, groenten en fruit) van de supermarkt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De stichting signaleert dat supermarkten steeds vaker de behoefte hebben zich te onderscheiden door duurzaam te ondernemen. Maar omdat duurzaamheid zo divers is, is het voor supermarkten vaak moeilijk duurzaamheid in een boodschap naar de consument over te brengen. Mede hierom heeft SMK de Barometer Duurzame Groenten & Fruit ontwikkeld voor de agf-afdeling (aardappelen, groenten en fruit) van de supermarkt. De Barometer biedt handvatten om duurzaam te ondernemen en dit te communiceren naar de kritisch klant. De Barometer is ontwikkeld door SMK met inbreng/samenwerking van onder meer Stichting Natuur en Milieu, Max Havelaar, The Greenery, Milieudefensie en supermarktorganisaties. De criteria zijn vastgesteld per 1 september en geldig voor een jaar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie