Anti-aidscampagne Body Shop en MTV

The Body Shop is samen met MTV Networks begonnen aan een wereldwijde campagne tegen hiv en aids met als motto 'Spray to change attitudes'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dat meldt het AD. The Body Shop, die meer dan 2000 winkels heeft in 44 landen, heeft met MTV reclamespots ontwikkeld. Zij worden tien weken lang dagelijks over de hele wereld uitgezonden. Op die manier kunnen zo'n 1,4 miljard mensen worden bereikt.

In de spots wordt reclame gemaakt voor een zoete, frisse eau de toilette, speciaal gemaakt voor jongeren. Op het flesje, dat twaalf euro kost, staat niet alleen het logo van The Body Shop, maar ook dat van MTV. Per flesje gaat ruim zes euro naar de Staying Alive Foundation. De campagne is daarnaast bedoeld om bij jongeren bewustzijn creëren over aids en hiv.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie