Ranja begint aan tweede jeugd, maar nu puur natuur

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ranja komt terug. Het klassieke merk en ligt vanaf 23 maart weer in de supermakten. Nu &;zoals siroop in deze tijd hoort te zijn&;, aldus de makers: puur natuur, zonder toevoegingen en in een glazen fles. 

Het merk Ranja klinkt veel Nederlanders nog steeds bekend in de oren, maar is anders dan de mierzoete felgekleurde siroop die we kennen. Ranja in haar tweede jeugd is pure vruchtensiroop zonder toevoegingen. Ranja heeft een lichtere kleur dan andere siropen omdat het geen kleurstoffen bevat.

Ranja doorbreekt ook een andere gewoonte, zegt het: de meeste vruchtensappen en siropen zijn eigenlijk appelsap, met een beetje ander fruit. &;In Ranja Aardbei zit alleen maar aardbei, in Ranja Framboos alleen maar framboos. We geloven in eenvoudige, eerlijke producten met voor edereen begrijpelijke ingrediënten&;, aldus Jochem Schouten van Ranja. 

Ranja is te koop in ruim 600 winkels (onder andere bij Jumbo). Er zijn vier smaken: aardbei, framboos, sinaasappel en icetea.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie