Teleurgestelde kids slaan Efteling voor één dag over in festival-commercial

Het attractiepark tovert zichzelf komende zomer om tot Midsummer Festival.

" target="_blank">Fama Volat tekent voor de realisatie van de campagne.

In de film vertellen enkele spraakzame kinderen in een Praatjesmakers-achtige setting, waarom ze ‘hun favoriete attractiepark’ voor een dag liever overslaan.

Op 18 juni viert de Efteling namelijk het met ‘entertainment voor volwassenen’ als muzikale optredens en foodtrucks. Tot grote teleurstelling van zijn kleinste fans, die daar naar eigen zeggen niets te zoeken hebben.

Eerder dit jaar lanceerde de Efteling een .

De film is sinds 30 maart online te bekijken:

Credits
Klant: Efteling
Bureau: Fama Volat
Video/D.O.P: Cutjongens
Creative Director: Jeroen Manders / Levi Sars
Art Director: Jeroen Manders
Copywriter: Levi Sars
Producers: Cutjongens
Account: Zamira Thijssen
Regisseur: Merlijn Passier

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie